Søk i denne bloggen

tirsdag 19. februar 2013

Lys i mørketida

Med vinter og mørke kvelder er det ingen ting som  levende lys og blomster. Her har jeg støpt lys i gamle øser og kaffekopper.


Jeg brukte en hermetikkboks som  jeg hadde rester fra kubbelys, denne satte jeg i en kjele med vann slik at det smeltet.



Deretter satte jeg små veker i koppene og øsene og helte forsiktig i den smeltede massen.


Så var det bare å henge opp og tenne på lysene.


Eller dekke et hyggelig bord med kopper og asjetter.


 I en stor, blank vase er det fint å legge tulipanene rundt nede i vasen. Det blir en fin effekt.


Fortsatt god vinter(ferie). Det går mot lysere tider. Ta inn litt vår og lys i hverdagen.


1 kommentar:

  1. Oj fikk du den ikke før nå ! Jeg leverte den før jul til hun som skulle levere den vider- godt du fikk den. Er jo til å bli flau over at du ikke fikk presangen når du skulle ha den....

    Klem Monica

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen: