Søk i denne bloggen

fredag 4. januar 2013

Nytt år og bursdagfeiring

Godt nytt år til dere alle. Ser at mange av interiørbloggerne har kastet ut jula. Det har ikke jeg ennå. I år synes jeg at vi hadde så fint juletre(fått av pappa) at jeg har ikke hatt hjerte til å kaste det ut. Og tradisjon tro pleier jeg å vente til etter bursdagen min. Den er i morra. Da har jeg bedt noen venninner i selskap for å feire min urunde bursdag og jeg har dekket bordet ferdig. Det er mye likt som i jula, men det også var jeg så fornøyd med at jeg ville ha det slik igjen.





God helg til dere:)

Klem

3 kommentarer:

  1. Dette så koselig ut. Jeg gleder meg til i kveld.
    Klem Farmor

    SvarSlett
  2. Så koselig :)

    Godt Nyttår Eli !

    Så blir det vel et treff snart vel? :)

    Klem Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. TAkk det samme. Jeg regner med at jeg hører fra dere:)

      Klem

      Slett

Legg gjerne igjen en hilsen: